Friday, October 22, 2010

 Keliru & Lambat
Tiba-Tiba perbagai emosi datang sekarang.Humm tentu pasal cinta kan kan,yes hati.kenapa perasaan tu dtg. why why? aku ta ready lg.yes aku ta ready lg. idk why.maybe masih terluka yang dulu ke atau masih berharap  (eh gila ke kalau masih berharap, no way) Humm, sebenarnya kan secara jujurnya aku mgaku yang aku nie bukan jenis mudah untuk jatuh cinta, seriusly weyh tapi bila aku dah suka kan someone tu aku ni jenis suka uji dulu, kawan dulu, ikut flow la. aku nie tak pandai nak terus lafaz "i love you" la , "saya suka awak" la terus menerus mcm tu walaupun pada hakikatnya hati aku meronta-ronta nak ungkapkan perkataan tu. Hmmm mcm dulu, xlama sangat la kisah ni. secara jujurnya aku suka dekat sorang girl ni then yes, aku dapat tahu dia pun ada hati dekat aku tapi  time tu memang aku lambat nak ajak dia declere, hmmm salah aku jugak sebab lambat sebab utamanya aku janji aku nak kurus dulu then bila aku dah ready aku akan lamar dia, aku ingat dia tunggu aku tapi mungkin dah tertulis bukan jodoh gan dia gamaknya, dia dah couple dgn orang lain . yup! frust. aku frust sgt. tuhan jela yg tahu perasaan aku time tu,down gile. tapi aku buat cool je depan dia. aku still leh pura pura ok even aku tahu aku tak boleh and and masih kawan lagi gan dia kadang2 contc gan dia and and masih boleh lagi dgr masalah dia kadang2 and and kadang2 dia boleh lagi cter masalah dia dgn boyfie dekat aku. weyh! nape dekat aku doe. paham ta aku terluka! hmm, itu dulu la.now aku dah okey  cuma sekarang aku doakan dia bahagia je la. bab lambat?Hmm ya aku memang Lambat! disebabkan lambat nie la aku selalu kecewa. Pasal lambat ni la aku boleh tengok orang yang aku suka jadi milik orang lain.bodoh aku kan? emosi kejap. hmm sekarang aku xtahu kenapa, hati aku mcm dah diketuk2 untuk bercinta tapi aku keliru, keliru diantara sedia or tak sedia nak ada relationship ni, even aku dah pernah janji gan diri aku yang aku hanya akan berrelationship bila aku dah abes blaja, bila dah ada Kerja, kereta, semua laaa apa yang aku nak tapi skrg hati aku bagaikan meronta-ronta. Hmmm meronta sebab apa? sebab aku jatuh cinta.lupakan je lah maybe! Hmmm. aku sekarang cuma pikir satu je, kalau nak bercouple2 ni. aku dah xnak main2, bia kekal, aku bukan budak2 lg nak main-main cinta ni. Hmmm sekarang aku berserah jela. ikut flow, kalau ada jodoh ada la. abeskan blaja ni dulu lebih baik kot.tak lama dah, sampai bulan 3 ni je. Insyallah kalau xde ape ape. Amin. Hmmm,sudah la. aku merepek apa entah ni. Goodmorning.

Hmmm I wish, saya boleh cool tanpa Cinta.
bye.

3 comments:

  1. auwwwwwwwwwww :(
    meleleh air mata aku bc blog kaw neyhh.
    ops -.-"


    haih.sabaq naaa...
    jodoh hapa sume dah ditulis oleh-Nya.
    hang tunggu aja apa yg Dia nak takdirkan. :)

    be patience.
    He is testing you :)
    chill yea wahai senior :D

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. HAHA sebenarnya kelaka kot bila bce balek.semalam je emosi lebih. yaa jodoh semua dah ditulis oleh-Nya cuma cepat gan lambat je kan ok then actly xkisah sgt pun pasal cinta cinta ni..cuma entah..tetibe semalam dtg meroyan ni =.= Hmmmm sigh*

    ReplyDelete