Tuesday, October 5, 2010

Hye Readers (; amboi bajet ramai je yg bace blog aku nie kan, Tapi Wait, Am I care? kalau xde sape pun yg nak bce, Takpe. This is Myblog, Not yours blog, sokey lah babe.bia aaa aku bce sorang2 sbb aku yg mlalut sorang2 kat sini enn haha, Chill je la enn alahai (;
dah lah. Hari nie aku off kerja dgn bapak aku sbb nak hntr duit sewa rumah padahal bank in jew haha then ge klcc jumpe kawan skola. lepak kejap , then makan, buat 1 pusingan*kira lawatan la  dekat taman tu smpai laaa hujan lebat gila, sumpah penat penat sangat ok tapi takpe bole la turunkan 1/2kilo tadi haha, sheila memang semangat gila ambik gambr tadi, seronok je tgok haha. aku malas nak ambek gmbr sgt sgt, xde feel. haha, ok then dah lepak situ dalam 1jam terus dorg ajak pergi jusco maluri pulak, kena naik/tukar train bagai pulak. ya allah. sangat penattt tapi disebabkan salah sorg kawan aku nie nak blanje aiskrim mcd, aku pun gigih laa teman dorg haha*thnx adilia (;
ok dah smpai maluri, dah beli brg2 dorg bagai. kitaorg pun balek la (;
*Yg tak syok pulak, xdpt tgok wayang.niat nak pergi sane memang na tgok wyg. haish, xpe, next time aku lari kejap ah kan. bukan jauh pun. 20minit je dari rumah. heh, ok bye (:

No comments:

Post a Comment