Friday, May 28, 2010

Ahai. Bubble Click
tetibee aku teringat kisah smlm, Khamis. 27/05/2010
bertapa obses nye kwn2 aku dgn camera, haha
kalau ta mkn pun xpe kan korang.
kelaka je masing2 .
eh. sapa yg aku maksudkn tuu ?
mereka ialah, umm Nama macho nye Bubble Click lah :)
dah hampir 5sem kot kami sama-sama harungi suka duka di SIIUC nie sama-sama kan.
gelak gelak. kena maki lah. kena tegur lah. kena bahan lah. buat asgmen same2 lah.
semua sama sama kan. haha
ouh sweet giler kita. (Daus perlu ke)
ade 1 sem jee lagi kita nak same same. lepas nie maybe semua dah buat haluan masing2
kan. dah ta bole nak hua hua same2 . Ouh sedih :)
haa.
papepun aku bsyukur kot dpt kawan yg best mcm korang. lengkap rasa hidup kan dpt membe2 yg sekepala. aku harap kita bole jadi kawan smpai bile2 okey. smpai mampus katanye. haha :)
kejap lagi aku letak gmbr2 kami yg gile2 okey.
ouh ouh lupee. kawan2 yg saya maksudkan tuu ialah
1) Afzal Manaf
2) Hanis Farhanah
3) Noradilah Ismail
4) Nuradira Noor
kita masing-masing lengkap-melengkapi okey :)

Daus kata : Kawan2 Dic A&B juga sentiasa dihati .

No comments:

Post a Comment