Saturday, May 8, 2010

PIKIR
haa, takde ape pun sebenarnye. cuma nak cerita nie
ade lahh sorang membe aku nie jugak bile aku baca status dia or apa-apa lah kat fb ke, ms ke, blog ke, ap-apa lah yg dia post kan dlm bahasa org putih kan ,ayat ayat dia bole buat aku tersenyum sorang2. haha, p/s: bukan nak menhina ehh tapi mcm terpikir lah mcm dia ade usaha untuk berlajar bahasa org putih tuu kan ataupun membe aku sorang nie kata dia nak tunjuk yg konon nye yg dia makin maju lah  ckp org putih. itu terpulang lah kat dia. kalau dia dah makin bagus, good lah! :) cumaa.. ayat2 dia jeh yg agak kelam siket atau lebih senang kata nampak sangat ayat2 yang dia guna di translate bm ke bi.
p/s : cehh aku pun selalu buat okeyh.
okey, the point is tak bole ke kita tulis status or tulis blog dalam bahasa melayu jee if kita tahu kelemahan diri kita.
ta payah nak moden sgt lahh if kita punya ayat pun tunggang langgang kan
 yes. aku pun mgaku yg aku agak lemah lah dlm bahasa org putih nie .
yg aku tahu just tahu yes, no, hye and bye jee :D
jadi dari kite tunjukkan lagi kelemahan kite, baik kita tulis dalam bahasa kita je kan
tak lah kita malu dgn diri sendiri, nanti kawan2 yg bce perli kita pulak.
so sapa yg malu?
 lu pikir lah sendiri :)
end.

daus kata : selamat hari ibu kepada semua kaum2 ibu sedunia,to mymom rahmah bte ideris, iloveyou mama syg
:)

No comments:

Post a Comment