Saturday, May 22, 2010

Alahai AF&Alahai Norman KRU

Wah tetibee nak post pasal akedemi Fantasia 8 yang memang lemau gilee nie kan. kah kah, sajeee .
Hilangkan bosan kan. takpe. kahkah
ouhh btw tahniah lah kepada Shahir sebab Juara Af8 kan walaupun aku Lebih rela si Adira yg menang. whatever. sebenarnye xlayan mana pun AF8 saje poyo nak taip kan sbb tadi final tgok. haha :)
ok fine, ha nieyh ha kakak2 aku tadi siap lompot2  bilee shahir menang. heh, aku pulak mcm pelik nape smpai jadi mcm tuu sekali kan jadi kat kakak2 aku padahal shahir suara biasa2 jee sedapp adira lagi la kot. aku rasa lah , pas2 kakak aku kata umm SHAHIR nie baik, alim, suara sedappp dan yg paling penting hemsemmm. Hemsem ke kaedahnyee? layan ajee laaaa. haha
oh okey. Juara-SHAHIRNaib Juara - Adira
ke-3: Daus, ke-4 : Maulana , Ke-5 : Iwan
Lagu Baru Best : Shahir / adira
Lagu Mingguan Best : Iwan
Patut Juara : Adira

Ha lagi satu, lagu2 yg dorg nyanyi tadi mcm ape entah, ta sedap jee lagu adira tadi. tiru mcm saya la, lagu maulana tuu aizat ta silap, shahir lagu xpdc kot.semua lagu2 mcm lemau jeee. ha yg paling penting First time tgok Final AF mcm konsert Mingguan, haha . Alahai Norman. Nampak Murah gileee Konsert Final tadi. Antara Konsert Final Yg paling gempak AF7,6,5,3,2,1 Kot. HAHA
Ah. Nyahkan sajee lagipun benda dah lepaskan. Kepada Shahir , saya Harap nasib anda tidak seperti FAIZAL AF4 okey.
Good luck :)
ohh lagi satu. ape entah dah jadi dengan pakai si Juara Shahir tadi. nampak sgt Kekampungan. Yg jaga bahagian2 baju tuu pun Dari Kampung2 jugak Ke?
uppsssss.  


Daus Kata : Tetibe Teringat dekat Zahid dgn Linda af2. mana entah dorg hilang kan . hum,

No comments:

Post a Comment