Thursday, September 30, 2010

Hey hey. lama aku ta singgah sini, bz gila! ok, aku tipu :'P , sebenarnya banyak kot aku nak cerita mcm mcm kat sini. tapiiii aku DEMAM. faham ta? aku DEMAM. Ok laa lagi sekali aku cakap. Aku D.E.M.A.N ! haha emosi Gila kan. memang aaa Sumpaa  tak best demam , dah lah dekat offes! Mana Mydad Nieyh . Nak Balekk
:(  Nak mama. Nak Mama. Bhaha. Sumpah Over Gila! okey! nanti ada masa aku cite la pasal mysis kahwin lah apa lah ehh. Now Aku nak rehat. *Nak rehat Mcm Mana? Dekat Offes nieyh. Haishh. Okey dan dan sebelum aku makan Ubat tadi . aku dah melantak Roti canai kosong 2 keping. Yeahh Aku dah ta DIET! Aku Malas la gila! Nak Gemok Gemok aaaa. Damn I care * Ayat Maressa haha :P
ok,Aku nak rehat. Bye :)

Daus Kata : Cant wait for this tuesday * mahu hangout dengan rakan rakan sekola. Lama Gila ta Jumpe :)  *bye

No comments:

Post a Comment