Thursday, March 24, 2011

KINDA BZ ;

Hello Hello Hello Mottooo Eh Eh Hello Awak Awak Awok semua :)
Selamat Pagi, Petang dan Malam semua. Maaf lah dah lama x update blog ni.
Bukan Malas tetapi keadaan maybe yang tidak Izinkan saya utk update kan :/
Okey skrg nak cerita lah yang saya tengah agak sibuk lah dengan practical aka latihan amali huhu and Yes, saya sekarang sedang practical 
Di Unit Sukan TV, RTM :)
Start Intership dari 14march-14june 2011. Maknenya 3 bulan ohh T.T hehe
dan
disana byk benda dah yg saya blaja, dari benda xtahu jadi tahu ohh :)
 dan
 yang paling penting sekali banyak bebenor benda yg dah berubah.Yang paling terasa sekali ialah WAKTU TIDO!  Yela,Mana boleh tido sampai ke petang dah skrg. Haih :(

Ok, Ini jadual Tido sayaaaaaa skrg~Kwn2 sila Booo! Haih

Ahad - Jumaat : 11.30pm bgn kul 5.30am 

Sabtu jela nak enjoyyyy pun -___enjoy apa sgt?________-
 
Itulah jela arini, saja nak bgthu yg saya bz.Hahaha Motif nak bgtahu? :P
Insyallah Hari lain Saya kan updae cerita yg panjang2 pulak ye. Ok, dah ngantok. Gudniteeee Kawan-kawan :D

Coretan : Alhamdulillah,My boss sangat2 baik & sporting gila + cool oh hehe and  Staff2 disana sangat juga sangat baik. Syukur :)  Bubbye!


BTW TINGGAL 2BULAN 2MINGGU LAGI FOR PRACTICAL :D

No comments:

Post a Comment