Tuesday, March 1, 2011

REBUT SIARAN.

Sejak-Sejak aku sudah berjaya habiskan pergajian diploma ni then now duduk rumah je skrg sbb tgh nk tunggu practical lagi 2 minggu. Jadi di masa terluang ni aku memang rajin akan tengok CERITA HINDUSTAN dekat ZEE setiap malam. Tak kira la cerita baru ke, Cerita yg dah beratus kali aku duk ulang tayang ke Pasti aku akan tengok. Takde istilah jemuu okkk tapi sekarang sejak2 Mak aku pun dah ada cerita "fairperet" dia hari2 utk ditengokkk maka aku pun kena la tabah untuk berputih mata sebentar. Mengalah ok dengan Mama. hehe yang tak bole blanya pandai dah pegang siap2 remote astro ohh lepas abis berita. Cehh lagi2 cerita dekat RTM tuu Trologi Cinta , Rosyam & Fauziah ghous.
Tgok dari Episod pertama tuuu, siap hafal lagi satu cerita tu. terkejut aku. sejak bila kan? haha. Kemain lagi dia sorang.
-_______-
Nasib baik ada kawan sehindutan always akan update ttg ceita kat zee tuuu.  dania Zinta hahaha. Maressa kapoor. i tahu u xminat, jadi ignorekan ehh.
p/s : saya tgh COBA minat lady gaga ehh haha :p

Sorry post benda yg membosankan sbb aku pun tgh bosan skrg. Bye

Coretan : Takut, Gementar, kecutperut & mcm2 lagi la bila memikirkan apa akan jadi lagi 2minggu. Practical.
T.T

No comments:

Post a Comment