Saturday, September 11, 2010

"Berlalulah sudah ramadhan sebulan berpuasa,
tiba syawal kita rayakan dengan suasana gembira"
blablabla:)
lagu Anuar zain dan elina&lagu2 raya lain pun dah berkumandang enn,
so apalagii enjoyy la sbb dah bole makan balek. hee! dush dush jahat kau daus. okey tipu:P  
tapi betul la, mcm kejap je kan bulan puasa tahun nie kan. tup tup dah raya. fuh! tapi salah satu sbb why ta terasa sgt maybe sbb awal2 minggu puasa dah bz dengan final exam(ah, alasan kau jee padahal bukan study mana pun) HAHA pas2 betul2 duduk rumah pun nak masuk 3minggu terakhir puasa hah ! mcm mana na terasa sgt enn. dulu2 cukup sebulan duduk rumah jee. Maybe lah enn:)
ok, bulan puasa paling best siket bile kena terawih haha, yes mgaku aku bukan slalu pun pergi terawih sbb Ta wajib kan tapi diharuskan tapi bile2 akhir2 ramadhan aku jadi rajin pulak (iye mana taknye kena bebel gan mak aku) HAHA tapi takpe hati ikhlas pergi:)
  ouh ini pic saje ambek lepas balek terawih 
(cehh padahal bole je kan tipu ambek pic then snap hehe) 
tapi kali nie ta tipuu HAHA siap pakai kain pelakat lagi tapi u tuu xleh tunjuk sbb ada aksi 18pl HAHA ngek. ok tipu:)

ok dah tutup cerita bulan puasa , raya pulak raya pulak:)
jgn teruja sgt la sbb raya biasa2 jeee, duit raya pun tak hangat sangat:(
ok, aku sedar diri. nie yg rindu zaman budk2 nieee. sob sob
ok makan kuih je ehh gan kerepek. sodapp~hee
saje nak sharee pic rayeee. kat fb malas letak HAHA :)
first.
  haa dah laaa . cukup ! tenet lembap gileee so aku mcm arghhhh nak upload2 niee so sudah laaaa, cukup la eh eh.ok, apa apa pun salam lebaran ehh korang:)*wah tetibeeee HAHA sbb ta tahu na ckp apa enn. dush dush
ok thn niee 3org kakak aku ta balek rumah mentua diaorg so mcm alhamdulillah laaa tak la aku mati katak sorang2 dekat rumah enn, ada jugak anak buah yg bolee meriahkan suasana huhu, then 3 abg aku pulak semua balek rumah mentua. haaa tinggal aku sorang je ahh yg mbujang lagii, ok semua bole makan nasi minyak aku bile umo aku dah 30thn ehh haha
*ckp awal2, dush dush
so lepas niee org akan tanya aku pulak bile la nak kahwin, bile lagi nak itu. bile lagi nak ini ! cehhh asl anak bongsu je jadi mangsa. xsuke xsuke.
jgn la nak sibuk sgt tanya nak kahwin bile. anak2 korang dah kahwin? ok selesaikan ANAK masing2 dulu ehh ehh. haish! sibuk betol.
ok mcm biasa la pagi2 salam2 bermaafan, makan ! wait aku xmakan sgt pun raya ptama sbb aku byk makan pujian hari tuu! HAHA ngek je aku!
pas2 pergi ahh rumah jiran, saudara mara semuaa. hari tuu perut penuh dgn makannnnnn jeee~ haish, xpee kata hari raya! so biaaakan biaakann pastu berak ah HAHA dush dush :P
Ok, dah laaa. ehh kejap kejap kalau korang perasan*ish memang ah korang ta perasan, ok! aku je perasan. tahun nie family aku byk warna merah laa baju nye:)
tak janji tapi dah minat enn . ok finee , yg aku hanginnnyee! baju aku sebijik sedebik mcm baju aku. org itu ialahhhhhhhhh ABG IPAR AKU! haha , masa mula2 kakak aku kata "ehhh daus , warna baju kau mcm abg zul punya la! erkkk aku dah syakkkk mesti kes SEBIJIKKKKKK" Pastu aku kata "eh kak biaa betol, jgn main2 kang org kata beli satu free satu ! damn. HAHA ! Abes ah market akuuu mcm nieee! *cehh mcm org na tgok kau sgt daus! tapi mana tahu enn HAHA , ok ! aku kata xpe, ta saba na tgokkk pagi raya nanti sambil2 tu aku dah maki hamun dah dalam hati! heh, puasa tuu haha.
ok skrg tibe masanyaaaaaaaa. jengg2! NAHHH tgokkk. sama ta:(
ok, dah cukup besar ini gmbr, sama kan!kan! kan. ahaiii ! cuma nampak abg ipa aku tuu gelap siket kan ! ehhh janji MERAH! SAMAAAA jugakkkk! saba je laa, aduhai . xpe nak wat mcm manaaaaa ehek , janji ta beli satu free satu ! hahaaaaa , jap mcm ada org tanyaa tapi dlm hati:( 
damn~ 
okey sudah letih merepek haha ! duit raya? baru dapat 160:(
rasa apa? budk budk dulu byk je dpt skrg 160? nak beli apa? ecehceh
tapi cukup la nak hidup cuti2 niee KOT! ahaiiiii ,
dah kali nie sudah , aku penat nak menaippp sbb baru balek dari teman budk2 nie pergi WET WORLD, shah alam. sumpaahh MUNTAHpink dok slalu pergi.
Gmbr sana upload lain la ehhh take care semua:)
Ok, last pic pic . gmbr aku laaaaa pulak HAHA .

mydad&mymom:)
mymom always kalau tangkap gmbr mata kena tutuppp. hehe 
selamat hari raya mama&babo. maafkan saya kalau ada salah silap eh, makan minum mintak halal. sob sob :(
sayang mama&babo sgt2
syg gileeee:(

ok nie last,
mana mana mana? okey tipu haha byebye

daus kata: banyak pahit dari manis hari raya nie, hope tuhan bg ptunjuk dekat ssorg.bye:(

No comments:

Post a Comment