Friday, September 24, 2010

Ok, aku bz skrg tapi aku saje curi curi online sekejap sbb aku teruja gila sbb semalam bermula lah pementasaan teater muzikal Tun Mahathir, Omgg. sumpah aku teruja gila nak pergi. tiket pun not bad! tapi itulah, xtahu na pergi dgn siapa. jauh pulak tu, istana budaya. yeah! yg paling aku excited sbb pelakon peberet aku ada dlm pmentasan tuu, hehe mcm biasalahh since dari me kecik until now okey. orangnya ialahh siapa lagi primadona filem melayu ERRA FAZIRA yang melakonkan watak sebagai isteri Tun Mahathir iaitu Tun Dr.Siti Hasmah.peduli apa korang nak kata apa, haha. semua org tahu. okey perhatian kepada bakal ISTERI, nak kahwin dgn aku.sila kahwin dengan erra fazira sekali. haha, okey aku tipu :')

*To mysis : ecehceh haha, As Tun Siti Hasmah moga2 semuanya bjalan lancar. bagi lakonan first class okey, sentiasa sokong apa yg sis buat. tak kira la dlm lakonan ke, nyanyian ke, pgacaraan ke , model ke semuaaaa aku sokong ! haha ( ciri-ciri peminat setia gila ada tak) haha. ouh ye, good luck juga pada pelakon2 teater muzikal tun mahathir nie macam Zizan nin & Esma daniel& Afiq idola kecil as Dr Mahathir, Misha Omar, Erma fatima dan lain2. Moga2 semua berjalan dengan jaya dan lancarnya. Amin~

Pic2 mysisteeer :')




 *kreadit to Mangga online sbb saya ambek pic diatas daripada mereka. tq :)


Daus kata : since darjah 1 minat erra fazira, masa tu dia tgh meletup dgn film sembilu sama awie & ziana zain. haha Gilakan aku. kecik2 dah minat gilaaa dengan erra tapi sbb sbb utamanya ialah dia CANTIK haha okey.bye :)

No comments:

Post a Comment