Monday, November 15, 2010

Cerita Seminggu
*motif sbb malas nak taip panjang-panjang HAHA! Cerdik x? Ouh yeah!

*Chinta Chanduri
Ouh yeah. setelah sekian lama aku korbankan waktu tido aku pada belah petang hanya kerna mahu  follow cter chinta nie, akhirnya aku dengan bangga nak bgitahu yg aku TAK DAPAT TENGOK EPISOD AKHIR CERITA NI. Phewit! sbbnya aku kena pulang ke-rumah. sigh*
p/s :Wait! Mana ada tv dlm ktm! haiyooooo. apa2 pun syabas kepada Fasha sadha. Ilikeyoudamnmuch even ramai yang bencimu tapi aku tetap gigih sokongmu. auwww~haha

Resume/practical
Hampir 99% siap dan naik cuti nieyh just aku kena jumpa puan farah then hantar resume dekat dia then terus terjah tempat2 yang aku kena pergi uh. Ya allah, Moga-Moga tempat2 yang aku pilih nieyh ada lagi ruang kekosongan untuk bg ku peluang berkhidmat walaupun hanya sebagai PELAJAR PRACTICAL* 

Cuti Hari Raya aidiladha
Yahoo(Motif) idk. yela cuti sembilan hari okey, siapa yg xsuka kan kan. hehe ;) boleh tido.online sampai lebam.makan byk( ok aku tipu) luangkan masa bersama mama/ayah/family/anak buah adalah perkara yang myeronokkan okey. 
ouh ye disini saya ingin mengucapkan selamat hari raya aidiladha semua :)
*hati-hati balek kampung. hee
Bayar duit Broadband
Takda duit nak bayar, tapi kena gigih cari duit nak byr sbb kalau xbyr mmg mati kutu aku dekat rumah nieyh kalau xde broadband kan. Yeshhhh* aku kena byr sendiri ;( sapa lagi nak taja aku? dah memang syarat perjanjian dengan abg aku mcm tu kalau xmampu jgn pakai. so aku kena ambek risiko nie ah sbb dia dah byr masa nak beli broadband nie ;(
ala RM50 je pun~haha*keje gan bpk aku baru leh byr kalau x harammmmm tertanguh*
Ptptn
Wahai duit, bila kau nak masuk ah? aku terdesak gila nieyh nak pakai. suka tau buat2 lambat boleh faham tak yg aku nak pakai*sigh
p/s : hutang tgh menanti aku sebenarnya haha =)

Rezeki
Alhamdulillah, baru ditawarkan/diminta tolong oleh seniors/seniorista utk mjadi tutttt*haha later lah aku bgtahu okey. Insyallah kalau ada rezeki. Lagi 3minggu, yeayyy! cant wait =)

Semester 6 
 Alhamdulillah, dah nak abes dah aku blaja, cepat2lah nak bg abes =(
tapi seriusly aku akan rindu kawan2 saya SANGAT.

Sudah. tamat utk cerita seminggu yaw ;)
haha  bye*

No comments:

Post a Comment