Saturday, November 27, 2010

KEBOSANAN YANG MEMBUATKAN SAYA MAKIN CINTA

Woah Woah dengan bangganya saya nak beritahu yang saya tidak pulak ke-rumah minggu nieyh sbb saya nak habiskan masa saya di kolej lindungan kaabah nieyh la haha ;)
motif sangat-sangat xnak balek! haih
tapi serius bosan gila dekat sini haha yela sbb duduk je kan kat vista uh. 
nak tunggu kelas ari selasa  bukan main lama pulak enn. xpe, aku ada misi sbb tu xnak balek minggu nieyh, maybe minggu depan jugak. ecehh misi apa sgt padahal ! kahkah.
ouh ye saya online di cc nieyh. cc. cc. cc okey! saya kena ambek hirup udara luar jugak sbb ta tahan duduk dlm rumah je sehari suntuk. hasut jugak housemate kuar tapi semua kata NO! NO!NO! MONEY
*ok, aku redha. CC adalah tempatnya kalau gitu. haih gigih aku pun nak hirup udara di cc. kahkah
okey. aku saje nak tulis nieyh sbb xtahu dah nak buat apa.
di vista, makan. movie. jogging dirumah dan tido dan akan diulang kembali sehingga menjelma selasa pagi
sekian.

*ini namanya cinta. cinta pada kebosanan.erkk bye


Notabosan : esok anak buah saya bersunat-sunatan, saya tidak disamping beliau. sedih juga dan sedikit menyesal sbb ta balek. xpe, aku kan suka buat kputusan mcm nieyh haha ;)
to Eiman; paksu doakan yg baik-baik je ya. xpayah takut sbb angah kuat even baru darjah 3 dan kurus melidi. kuat mcm paksu ya ya :D sayang angah .


No comments:

Post a Comment