Thursday, November 25, 2010

*Saya tahu, ramai yg suka saya gemuk kembali
*Saya tahu, ramai yg senyum sinis bila saya bagithu yg berat saya sudah naik dari
69kg-73kg 

yaa! saya kena akui itu . hmmm jadi saya kena usaha lebih gigih nak kena bg dapat balek berat badan yang berangka 6 itu. haih
ini semua gara-gara cuti semester. haih
ini semua gara-gara makanan byk sedap2 dekat rumah.
ini semua gara-gara lepas makan tido makan tido dan baring sambil FB!
ini semua gara2 ta jogging/senaman mcm saye slalu buat dekat vista/kolej kesayangan nieyh ;(
*maaf,bila saya emosi.saya akan mengungkit kisah2 dulu.sukahtila kan haih haih =(
haih.haih.haih
yang ta boleh bla, saya tahu kawan-kawan saya suka keadaan saya skrg ;(
dan saya akan emosi dengan itu dan ini dan saya.
bye!

No comments:

Post a Comment