Wednesday, November 3, 2010


Woot Woot, Aku dah kenapa? Gila bayang! Ouhh Jangan bhaha =) Yaaa skrg aku sedang terbayang muka dia dimerata-rata dah ni weyh ! Cehh bahaya sungguh!  bhaha Gurau jela :) Jangan Risau sebab aku tahu aku pandai usha je kalau nak tegur memang JANGAN HARAPLAH KAN  bhaha. Sigh* Takpela. janji dpt tgok muka dia yang manis tu pun dah cukup okeyyyy. Hee  Wahhh! Asl tetibe teringat dia niiiiiiiiiiii padahal baru tadi je tengok gan dia dekattt Areaaa cafe tasek. Sebelum-sebelum ni chat kat fb jela kan, bila tanya nape kalau terserempak ta tego, bole pulak cakap segan heh!Sokey, janji dapat tgok dah lahkan.harap2 lepas ni dia tegurla aku, nak harapkan aku tego. Jangan Mimpilahhhhhh. hee.Esok Buat2 tserempak lagi ye mu.
Bye :)

2 comments:

  1. wah !
    sapekah gerangan lady itu !! ?
    sy sgt excited utk mengetahuinyeeeee !

    ohh paparazzi suda mulakan kerjaaa! :)

    ReplyDelete
  2. Lady gagas : Makcik Cafeeee lahh haha. Saje wat dramaaaaaaaaaa ni heee bosan =.=

    ReplyDelete