Thursday, February 3, 2011

Akhirnya ;

Salam sejahtera & Selamat hari raya cina semua  :) Okey, korang buat apa je cuti-cuti nieyh? Mesti ramai yg hangout enn, ada yg family days, ada yang kenduri bagai. Seronoknya. Aku? Hmm mula2 plan xde apa2. Ingat nak duduk rumah dan fokus STUDY sahaja. Ha Apa? Study haha. Iya! aku ulangi nak STUDY sahaja sbb Isnin ni dah start final exam enn tapi tadi pagi tiba-tiba je membe2 ajak lepakkan.jadi aku dengan cepatnya kata "OKEY", siap bg idea lagi nak lepak mana. haha,  bila dah tahu nak keluar terus xingat apa dah pasal exam ni ;P haha. tergamak. Wait, tapikan dekat Mulut ni always cakap risau,takut,risau takut nak final nie. itu la, ini la dalam kepala hotak tapi Usaha langsung xde, Mcm mana nk bjaya? Plss lah Sedar diri daus, xlama dah 3 hari je lgi niii nak start * tetibe aku monolog sorang2. Gila ke hape daus! haha. ouh ye maybe dah  kenyang sbb tu boleh maki diri sendiri kan =.=
Hmm Kawan2, Wish me luck ya? Doa2 kan lah jgk. xsalah kan? hehe Terima Kasih.
Ok sambung cerita, semalam lepak bersama kawan baik means jiran2 yang seakan sebaya saya masa kecik2 dulu di Mcd,pandan mewah jeee haha. comel je jiran2 saya skrg ni bila dah jumpa balik. Ada yg dulu gemok skrg dah jadi kurus. ada yg kurus jadi gemok. ada dulu pendek skrg dah jadi tnggi dan yg paling kelaka dulu budak ni org panggil dia  'bontot tongek' haha tapi dululah sekarang dah tak kan ;P kelaka betul bila ingat balik cerita kecik2 dulu kan sampai  terbahak2 kitaorg ketawa dekat mcd tu haha. Nice lah! dah lama xjumpe kan hehe. Ha dahlah korang, jam sudah pukul 4.25 pagi ni. xreti nak tido dah ke kan hehe ! okey Bubye

Coretan ; Seronok satu hari nieyh bersama kawan2 yg semuanya gila. 
take care.

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHA yang BONTOT TONGEK tu yang mahal tuhh. wakakaka

    ReplyDelete
  3. Haa aku tau, statement kau yg ni;

    utk hafiz > Ada yg dulu gemok skrg dah jadi kurus.

    utk tasnim > ada yg kurus jadi gemok.

    utk I, Myra Hadri aww thank youu :p > ada dulu pendek skrg dah jadi tnggi


    ni nasuha. kekeke > dan yg paling kelaka dulu budak ni org panggil dia 'bontot tongek'

    muahaha

    ReplyDelete
  4. Tq myra tolong bg jawapan hehehe! Pandainya kawan saya ni! XOXO :D

    ReplyDelete