Tuesday, February 22, 2011

Tolong Ingatkan Aku ; Terima Kasih Juan & ANA RAFALI.

Mood skrg tengah berpihak kepada lagu-lagu ANA RAFALI haha. Hampir nak dekat 100KALI kot aku ulang dengar lagu TOLONGINGATKANAKU ni dalam sehari. heee :/
*ok tipu,xsampai la 100 haih -______-
dan 
sekadar mengimbas mengenai lagu terbabit
Lagu ciptaan sepenuhnya oleh Ana rafali iaitu 'TIA' juga telah memenangi anugerah lagu terbaik di Pentas akhir AJL25. Tahniah Ana Rafali :)
*even dah lama dah tapi aku tetap nk wish jugak. Xkire! Haha

Ok, aku dah muqadimah*betul enn? Means "P'buka kata" eh? HAHA kalau salah sila betulkan sbb saya pun teringin nak guna bahasa buku :P
Ok teruskan, Malas nak taip panjang2. Ini saya mahu cerita dengan bangganya bahawa SI JUARA AJL25 ini telah 'CALL' saya ohhh. Actly saya hanya kenal dengan PR die Means PR ana rafali la, selalu jugak la contc ! PR dia sangat sangat baik oh ta sombong langsung &  Pada satu malam, tibe2 time konon2 tgh tension "Study" laaa kannn tetibee "C3" berbunyi then ;

----------------------------------------------------------------------------------

AKU : Helloo, Juan?

 ANA RAFALI : Hello Asalamualaikum daus ehh?

AKU : Terdiam 3minit, Errr. Aahh daus nii, Eh kejap. Ini ANA RAFALI Ke? * Dengar suara pun dah thu kan hehe ;D

ANA RAFALI : Aah, Ana ni. Daus apa khbar? Dah makan? * Sumpah humblee gle, aku dekat phone dah mcm nak pengsannn HAHA * Ok tipu lagi kata nak pengsan cuma terkejut laaa sekejap artisss popular nak call org biasa mcm kita ni. KAN! MANA AKU TA TERKEJUT.

AKU : Khbar baik.Daus tgh onn diet skrg so xmkn la* Motif nk bgthu kat org kata aku tgh on diet? Bhaha. Ok sambung, Sis, apa khbr? Katne ni? Da mkn?

ANA RAFALI : Belum makan lagi, Baru abes majliss ni. apa enth aku lupa*
dah la tengah lapa ni haha* dia gelak.

AKU : Ouhh yeke, Nanti makan byk2 yer heee, Sis2. daus peminat BESAR sis ohhhh hhahaha* Tahu la jugak lagu2 Ana rafali kannnn :)

ANA RAFALI : Ouh ye er, terima kasih byk2. teruskan sokong ana tau. daus tengah final skrg kan? SPM ehh?

AKU : Baikk, Ehhh Bukan SPM lah Diploma. Course Communication.

ANA RAFALI : Upss maaf maff, ingatkan SPM. Ok ana nak ucapkan Good luck dekat daus, buat final betul2 and harap one day kita boleh jumpa tauu. Mana la tahu daus jadi wartawan ke kita dapat berkerjasama kan hehe.
*OMG damnn ahhh, bertapa baik glee ana rafali ni. kalau artis lain sanggup ke nak layan org biasa2 mcm aku ni. haih!
ok mulai sekarang
' SAYA PEMINAT ANA RAFALI'
Bolehh ;)

 AKU : Wahh terharunya, Tq sis! Ok2, juan selalu je ajak lepak tapi daus ni sibuk dengan final skrg, xpe lepas final kita meet ok?

ANA RAFALI : Ouhkeyy! Oklah daus, Ana nak ge makan ni. Lapa, nanti kita borak lagi yer? Buat betul2 tau final :) Asalamualaikum. 

AKU : Okeyy. tq so much sis. Wsalam. Bubye! 


* Perlu keee aku pengsan 2hari 3malam untuk Ini? Hahaha. Omg, mesra peminat sungguh la Ana Rafali ni. Tak sangka uhhh. Lepas2 tu je terus aku semangat study oh tapi dapat tahan lama la, setengah jam saja :P
Hmm disini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada juan sbb bgi peluang kat daus borak gan ANA RAFALI. p/s : Bukan diatas permintaan saya yerrr tapi pernah la terniat kalau dapat peluang borak gan ana rafali kan best sbb dia kan dibawah pengurusan JUAN ryte? Dan last2! Hambekkk. REZEKI den ohh. Sekali lagi terima kasih yer JUAN :)
ok donee utk post kali ni, hehe. 
jangan jeles yer kwn2, selamat malam.

CORETAN : Kepada sesiapa yang xheran tu, just nak cakapppp nie jeeee!
KAU ADAAAAAAA?
ByeBye





1 comment: