Thursday, February 3, 2011

Dialog Murahan ; Rakan Lama & Saya

Hafiz ; Weyh Daus, Kurusnya kau sekarang.

Aku ; Mana ada. Sama jelah :)

Hafiz ; Betul lah. Kau ni biar betul. Apa rahsia?

Aku ; Mana ada rahsia apa2.Aku gemok lagi kot tapi kalau kau nak kurus    makan kena jagalah.

Hafiz ; aku tgok lain mcm je. kau sakit eh ke ambek ubat lain ni?

aku ; Kau gila apa nak ambek ubat lain? Panadol pun aku payah nak telan =.=

Hafiz ; Kau hisap gam eh?

aku ; Erkk. kau jangan melalut la gila. Rokok pun aku xisap. haih
 
Hafiz ; dah tu?

aku ; fyi, bukan kau sorang je kata aku mcm org sakit. ramai dah, padahalkan.

Hafiz ; mmg pun haha.


P/s : Haih. pantang org yg dah lama xjumpe aku siket mesti dorg kata aku kurus sbb sakit padahal kan =.= Saya sihat jee so far. Nak kurus senang je jangan makan nasi & buat2 lah keluar peluh siket dalam sehari. Insyallah boleh kan & Ouh ya, xkurus pun sebenarnya.  saya masih dlm mood diet skrg tapikan sampai bile ek nak diet? Itu yang menjadi persoalan yang payah utk saya bg kan jawapan haih! Bye.

2 comments:

  1. hahahaha LOL. Ni lah Melayu, asal kurus mendadak je mesti kata sakit -.- zzz
    apiz kata hisap gam? bhaha takleh blahh

    ReplyDelete
  2. Haha Bukan die je kata. Ramai lagi kata ouh, Sampai ada yang tergamak kata aku pakai susuk! Gila haha :D

    ReplyDelete