Tuesday, February 15, 2011

Bulan Ini Bulan Cinta.

Hello, Apa khabar semua? Sehat? Eh Lama saya xupdate blog ni kan? Haha bukan malas cuma xde masa sbb Bz sangat dan sekarang saya ada masa jadi biar saya teruskan eh menaip mcm org gile eh haha*ok tipu :)

BULAN INI BULAN CINTA 

Okey ini baru benda sebenar-benarnya yg hendak saya kongsikan, Cuma apa yang hendak dikongsikan iaitu kedatangan awal bulan february agak baik untuk saya dan juga rakan-rakan. Bermula Dengan aktiviti berseronok bersama kawan-kawan sekelas di PD, Aktiviti luang masa bersama group kawan serumah dan yang paling penting dengan final exam nya lagi( sebab last semester) haha.  
Ini semua adalah satu keseronokan, bukan satu bebanan.

1)Kisah di PD ; Hampir semua kawan2 kelas ada, maybe 4,5,6 org je yg xdtg maybe ada masalah kan tapi xkesah sbb xde bg kesan apa2 pun. janji semuanya berjalan dengan lancar. Aktiviti disana sangat best even penat tapi tak kesah sbb dikelilinggi rakan2 yg awesome jadi keletihan itu tolak ke tepi. Games banana boat tu mmg kelaka abes! kesian bella sampai pengsan eh jatuh kat laut hehe. Terima kasih kat aku cepat sbb selamatkan kau! heee then
BBQ memang fun, daging kambing mmg terbaik dari ladang ah :D

2) Kisah di MELAKA, TAMPIN ; Menemani housemate pulang ke rumah dimelaka. seronok jgk. Mcm2 kitaorg buat, berkumpul balek mcm dulu2. Borak sampai pagi . dorg semua otak gile2 mmg 24jam gelak jela hehe :D

3) Final Exam ; Time nie paling malas sbb kena study! haha tapi memikirkan ini yg terakhir. jadi kena buat yang terbaiklah. Bg up siket CGPA kan! Nak dapat dekan memang xla tapi cube dapat yg lagi baguss. Insyallah boleh kalau ada usaha kan :D Good luck kwn-kwn & untuk diri sendiri juga :)

Sometimes. Saya taknak menghampiri bulan February kerana saya tahu itu adalah bulan terakhir saya bersama mereka. saya juga tidak mahu bulan february ini hampir kerana saya tahu saya akan berpisah dengan mereka. tiada lagi mendengar gelak tawa, jerit tangisan dan cerita panjang mereka kerana saya tahu bulan february kini hampir ke penghujungnya. sekarang saya sebak dan tak mahu memikirnya. Mujur, saya ada beribu kenangan bersama mereka. dan saya akan simpan dan ikat erat2 memori ini supaya akan ada yang boleh di kenang pada masa hadapan. Terima kasih kawan-kawan sebab pilih saya jadi kawan korang. korang kawan yg terbaik pernah saya ada. Tak kiralah sesiapa pun lah kawan saya, saya hargai sgt sgt :)

 Coretan ; Moga kita dipermurahkan rezeki dan lebih kebahagian di masa akan datang. Amin :)

No comments:

Post a Comment