Wednesday, December 1, 2010

Aku tahu aku xpandai mcm kau.Aku tahu aku tak secerdik kau.Aku tahu aku punya result ta gempak mcm kau.Aku tahu aku ta pandai segala-galanya mcm kau TAPI aku tahu siapa diri aku.aku tahu tahap kemampuan diri aku.aku tahu sejauh mana kepandaian aku.aku tahu sejauh mana tahap kebodohan aku. JADI kau xpayah la nak tunjuk pandai sangat.nak tunjuk diri hebat sangat setakat status nak kalahkan artis mmg xpayah la kan. setakat status nak kata diri tu hebat. mmg aku boooo la kat muka kau. yes! one day.aku nak tgok siapa yg hebat siapa yg busuk.siapa yang atas siapa yang bawah. aku janji dgn diri aku, aku akan buktikan siapa aku kat kau. yes!kita tunggu dan lihat KAWAN. upssss! goodnite.

p/s : ptptn sudah masuk. jadual saya makin hari makin ketat dengan ajakan rakan-rakan untuk perhabiskan duit ptptipu nieyh haha :) yahooooo. bye :)

No comments:

Post a Comment