Tuesday, December 14, 2010

Makin Lama Makin Menjadi.

Hey Manusia, Perangai kau makin lama makin menjadi kan? asl eh?
suka tunjuk lagak depan org. suka tunjuk pandai depan org. suka tunjuk bagus depan org
padahalnya. hakikatnya
kau tu biasa-biasa je. kau jgn pikir org akan ikot telunjuk kau sgt
JANGAN MIMPI.
 Ouh ya. kau nieyh mmg suka hati busuk ya?
 apa yg aku ada, apa yg aku mahu, itu hak aku.
aku xrasa kau perlu pertikaikan. 
Kalaulah apa yg kau pertikaikan tu, kau ada lagi hebat pada aku. tak apa, kau punya pun biasa-biasa kaedahnya. haha kesian kau kan.
ouh ya, maybe skrg korang tgh kaya.berduit korang boleh ckp apa je ttg org2 yg ta bkemampuan. korang ingatlah siket eh, korang pun bukan berduit sgt, xpayah nk tunjuk lagak dengan mengata org. ok?
sekian terima kasih.

P/s : Syukur pada tuhan, lepas satu.satu petunjuk tuhan bg kami kenal siapa diri kau yg sebenar. tuhan bg kenal siapa kawan siapa lawan. terima kasih allah.
kalau ikutkan hati, hati aku membuak2 benci kau tapi aku profesional dan masih ada hati perut utk kesiankan org mcm kau. Bye

Syazrin,bella&afzal,fadzil,dyra. terima kasih sbb selalu take care pasal saya. thnk you besties. 
Coretan : Disini melepaskan cerita gembira, melepaskan cerita sedih, melepaskan cerita geram dan disini melepaskan cerita derita. terima kasih blogkuuuu :)

No comments:

Post a Comment