Sunday, December 19, 2010

 Kelebihan/ kekurangan apabila berada dirumah dan dikolej.
PENDAPAT/PILIHAN AKU. HAHA

Dirumah

kelebihan,
1) Berada disamping keluarga tercinta, Bahagia kan :)
2) Makan shedap-Shedap, Masakan mama memang ta boleh laWan sesiapa lah kan :)
3) Tempat Tido Yang Mantop, Katil yg empuk. Sedapnya kan :)
4) On9. Mmg best lah kan, always je gan broadband sampai nak termuntah hee
5) Anak buah. Yesh saya sayang anak2 buah saya,Saya happy bila dorg dekat gan saya hehe senang cter saya sayang kanak-kanak. bertuah sapa jadi anak aku haha. tettt :D
Kekurangan.

1)  Diet tak menjadi sbb mama always akan pantau pemakanan saya. Tsuka Tsuka sbb tu bila cuti sem je saya ta suka sbb me sure berat bdn akan naik sbb makan.tido.makan.tido sahaja
:(

2)  Wajib kerja gan ayah. haha aku malas nk bgn pagi okeyyyyy then aku nk tgok astro kat umah sambil makan. lagi syok dari dok office yg bosan uh haha :(

3)  Duit tak MASYUK. harap maklum T.T

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kolej .
Kelebihan

1)  Bersama-sama kawan, gelak2. susah senang bersama, Pengalaman yg hanya datang sekali dalam seumur hidup :)

2) DIET , yeshhh I liokeeeeee diet. Kalau disini tiada siapa yg boleh halang kan. Part yang paling suka ialah bila aku TAHAN lapa gilaaaaa mlm2. ya allah. sabar jela, mmg siap bergetar2 lagi tapi disebabkan mau diet. aku nyahkan saja haha
* BOOO PLSS DEKAT MUKA AKU SKRG . HEEE

3) Tiada ganguan untuk Tidur. HAHA, Seronok sbb tido sorang2. jadi aku bebas lah kan nak wat apa pun hehe :)

4) Berduit , Yeshhh itu paling beshhhhh.  MONEYYYYY even tak lah byk tapi aku boleh beli apa jeee yg aku sukaaaa tanpa sekatan daripada sesiapaaaaa. heeee 

5) Bersukan , seriously haha tapi dalam bilik je ah tapi bagus dari berjogging sbb kalau berjogging xsampai setengah jam dah lelah + malas. kalau jogging dlm bilik. DEKAT 1JAM LEBIH WEYH HEEE * okey aku ta tipu  sbb tu bdn aku cantik. hahahahaha Booooo lagi sekali kat aku hehe

Kekurangan 

1)  Rindu Mymom dan rindu gler dekat Anak buah. Seriously, aku setiap malam call mama haha * terbocor rahsia pulak kan tapi saya bukan anak mak. seriuosss!=P

2)  Makan Tak besh, Seriuosly makan maggi selalu bukan baik tapi ini je mampu. ecehceh hahaha, Aku xamalkan cara pemakanan diet yg baik kan. sekian terima kasih.
3) Tak dapat on9 secara rasmi. haha, nk harapkan henset mmg letih la kan T.T

------------------------------------------------------------------------------------------------
okey itu je! jadi aku lebih suka duduk di KOLEJ aka VISTA berbanding dirumah. hahaha jahatkan aku* noooo, i mean nk enjoy la tapi mana boleh nak lawan dgn rumah kita kan? rumah tetap yang terbaik. rumahku syurgaku :)
okey bye hehe

Coretan : Esok saya pulang ke kolej seperti biasa. EEEEEEEEE MALAS T.T 

 

No comments:

Post a Comment