Sunday, December 12, 2010

EF, Kini kembali :)

Yuhuu.Yuhii.Yehaaa! Eh Kemain lagi aku galak pagi-pagi ni ngehngeh,
takde apalah. post kali ni kira saja-saja tangan ni nak menaip je la. abeskan masa sebelum pulang ke kolej lindungan kaabah tu esok pagi, lepas tu tunggu balek rumah la baru dpt on9 balek sbb tu kemain lagi aku ada buat cerita seminggu. save siap2 ah hehe, Tergamak =.= 
ok, ini nak cerita.ceritanya ialah masa balek2 dari kolej lindungan kaabah tu ada kwn me call then bgtahu yg kakak kesayangan aku ERRA FAZIRA jadi MENTOR untuk MENTOR musim baru iaitu MENTOR 5! Aku pun mcm tergamam. Nak caye ke tidak ni. aku pun Iyekan jela sbb time tu mcm mood penat siket nk layan hehe then bukak la fans page dia Then terus aku tersenyum sendiri. Yesss! akhirnya! Mmg aku akan follow la kan sbb MENTOR2 sebelum nie tengok gitu2 je sbb xminat hehe. Okey selain EF,  senarai 5 lagi mentor terbaru ialah 

1) afdlin shauki * terdetik kejap dihati, Afdlin ni layak ke eh? Ni nak cari pelakon ke peyanyi ! haih 
2) Sharifah aini * Ok, setuju :)
3) Rahim Maarof * Hmm xreti nk komen la sbb xminat sgt tapi tahu la dia sgt femes dgn lagu Istana menanti. Oke jela.
4) Edry KRU * Hmm sure siapa yg jadi anak didik edry ni sumpah cerah masa depan haha.
5) Noh Hujan* Ish yg ni paling pelik bin ajaib, baru setahun janggung dekat industri terus bole dpt jadi mentor. haih, pandai tv3 nak kaut keuntungan ek nak tarik budak2 indie ya? Hmm layan jela kan.
6) Erra fazira * Yes! hehe. Even ramai yg pertikaikan dia kata suara ta sedap la, ta berbakat la tapi kita boleh bg dia peluangkan? Mana tahu tetibe Erra jadi juara mentor 6 ke! ta terkejut korang? Aminn hehe Kemain aku promote kakak tersayang kan haha :D

Ouh kepada yg berminat nak jadi anak didik erra sila la dtg ujibakat di TV3, SRI PENTAS BANDAR UTAMA, PADA 16 JANUARI 2010 :)
Okey? hehe

P/s : disebabkan Mentor, EF juga tidak dapat join untuk Teater Muzikal Tun Mahathir 2. Bz sangat katanya after finish Tari menari terus dia diikat dgn mentor 5 nieyh :( Baru nk tgok teater tu. Ishhh! Melopas den.Malah EF juga turut mencadangkan elly Mazlein utk mengantikan tempat beliau. Amacam sesuai ke? Hmm tunggu dan lihat jela eh :)

P/s : Hopeeee EF akan menang Mentor 5 nieyh Mcm ziana zain musim lepas, protage dia suara bukan best pun, org vote ziana zain je lebih kan kan dan  biar anak didiknya ( erra) itu biar suara mantoppppp mcm BLACK hehe! Baru org pandang hehe Aminn
( kemain lagi aku) haha kalau la suara aku sedap. dah lama dah =P hhehe

Dan P/s yang terakhir haha

P/s : Perhatian, Bukan semua cerita artis akan ku tulis kisah mereka di blog ini, cuma EF sahaja. Sekian terima kasih :)
Goodmorning! Bubbye.


Coretan : Pic will be upload later, Broadband lembap gila nk mati. Geram gila! 
Ishhh! Bye.





No comments:

Post a Comment