Monday, December 6, 2010

Tak Semua Orang suka, Kita Akan Suka.

film Ngangkung 
2.5 bintangsahaja aku bagi, kalau korang minat dgn shaheizy sam ( yes, me minat gila dekat sam since film bohsia, lakonan dia makin lama makin awesome) silalah lihat ini film dan sebab lain saya tgok film ini sbb tiket utk film rapunzel kehabisan. haih
Bagi saya film ini tidak sekelaka film adnan sempit malah saya rasa film ini ta sekelaka trailer yang saya tgok sebelum film ini ditayangkan. Idk, tapi jangan risau film ini hanya saya je kot kata ta best sbb aku tgok org lain gelak mcm nak keluar anak tekak je dan aku hanya mampu geleng kepala bila tgok cter ni. Ouh ya, maybe lawak-lawak yg ditonjolkan dlm setiap film2 david teo tu hampir sama kot dalam setiap film / drama2 sama mcm pelakon2 nya membuatkan tiada pembaharuan.
MAYBELAH.

p/s : Lakonan shaheizy sam tak perlu diraguilah, hebat :) lakonan dia xpernah mengecewakan setakat nieyh. wah! hehe *tabik/teruja dekat lakonan sam masa berlakon dlm film bohsia & Evolusi kl drift II. Lu mmg hebat derr.


p/s : pelakon kanak-kanak tu comel ah, suka tgok :)

p/s : Ramai yang kata film AKU TAK BODOH best? Sapa2 dah tengok mari lah share hehe :)

p/s : Ramai yang dah tgok rapunzel, Aku pun nak tgok. Siapa nk teman =(
_

No comments:

Post a Comment